گالری جواهرات لعل

گالری جواهرات لعل

مدیرفروش: 09177091970

روش‌های تحویل کالا

۱ویژۀ مشتریان عزیز ساکن شیراز 

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که ساکن شیراز هستند، گالری لعل این امکان را فراهم آورده است که پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، با هماهنگی تلفنی، کالا به یکی از دو روش زیر به دست ایشان برسد:

  • ارسال کالا توسط پیک به آدرس ایشان (در این روش هزینه‌ای به قیمت کالا اضافه نخواهد شد و پیک رایگان است.)

  • تحویل حضوری کالا و پرداخت وجه هنگام تحویل در محل کارگاه در روز و ساعت قابل هماهنگی.

۲-ارسال پستی ویژۀ مشتریان عزیز ساکن نقاط دیگر کشور 

شما می‌توانید به راحتی از طریق شماره تماس ۰۹۱۷۷۰۹۱۹۷۰ (تلفنی و یا با پیامک یا از طریق تلگرام) مستقیم با ما در تماس بوده و سفارش خود را اعلام و خریداری فرمایید. در این روش پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، کالا با هماهنگی خریدار و توسط پست پیشتاز ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که بسته‌بندی کالا به صورتی خواهد بود که امکان هیچ‌گونه آسیبی در حمل‌و‌نقل وجود نداشته باشد. همچنین برای خریدهای با رقم بیشتر از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان، ارسال رایگان خواهد بود. برای رقم های خرید کمتر، مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان بابت بسته‌بندی و بیمه و پست دریافت خواهد شد

کالا توسط پست پیشتاز طی دو تا چهار روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.

روش‌های پرداخت:

۱- پرداخت از طریق کارت به کارت 

با توجه به مشکلات پرداخت اینترنتی که گاه به وجود می آید، این روش بهترین روش پیشنهادی ماست. شما می‌توانید به صورت مستقیم با ما در تماس بوده و برای کالای مورد نظر خود تخفیف بگیرید یا اصطلاحا چانه‌زنی کنید. مشتریان گالری می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند.

شماره کارت: ۸۰۹۱ – ۱۱۴۳ – ۶۹۷۶ – ۶۰۳۷ بانک صادرات به نام مجید خادم

۲- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی عزیزان می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، هزینۀ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

   – چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همۀ کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

شماره ۱۶ رقمی کارت – رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم – کد CVV2 (درج شده پشت کارت شما) – تاریخ انقضا کارت(تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)